blondie

Guess what? Jag har klippt mig! Klippte av de slitna topparna och en snelugg, som jag älskar! Och det bästa av allt - jag kan nu kalla mig blondin igen! Har ungefär min naturliga hårfärg nu, helt underbart! Ångrar bittert att jag en gång i tiden färgade mitt hår mörkbrunt..!



Före! Rakt (inte naturligt, plattade det imorse), hänger tråkigt och någon rödbrunblond färg!



Efter! Det är ljusare på riktigt, svårt att fota när det börjar bli mörkt. Min frisör bara fönade håret istället för att platta så det är fluffigt och busigt nu, gillar det! Är supernöjd med min snelugg, så skönt att ha lugg igen! Jag är helt motiverad till att göra olika frisyrer nu, jag tror detta kommer se skitbra ut rakt, lockigt, naturligt, uppsatt - you name it! Ah, härligt med förändring!

Vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: Angelica

Åh! Vad fint! Hade glömt hur bra du passar i riktigt blondt hår :)

2010-11-15 @ 19:42:01
URL: http://konstigt.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0