confessions of a lipbalm addict



Två läppbalsam från Nivea som jag rekommenderar! Kostar 25-30 kronor gissar jag på, och återfuktar läpparna bra tycker jag! Det gula innehåller bl. a honung och mjölk, och luktar helt underbart om man gillar honung! Det känns tjockt och mysigt på läpparna, har inget negativt att säga om det! Men tyvärr har mitt brytits av så det är kladdigt att använda, så idag fick jag köpa ett nytt. Hade tänkt köpa ett likadant men det fanns inte. Så nu ska jag prova Hydro Care, som innehåller aloe vera, och vatten, som är lite konstigt eftersom det torkar ut huden.. hmm! Men än så länge verkar det bra!

Snart kommer vintern, som är mysig och underbar på många sätt, men hemsk för min hud! Usch! Blir en riktig torrboll, inte kul..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0