straightened or natural.. that's the question



Plattat eller naturligt hår.. det är frågan. En ganska lätt fråga för mig, som ni kanske förstår när ni ser bilden, där jag har plattat ena sidan och låtit den andra vara.

Mina naturliga lockar är väldigt sällan fina, det blir oftast bara en frizzig, ostyrig röra, och håret ser slitet och torrt ut även om det inte är det. Tyvärr. Så då åker ju min kära plattång fram, och genast ser man att håret faktiskt är friskt, glansigt och mjukt! Färgen syns dessutom bättre.

Vad jag vill säga är att var inte så rädda för plattänger, så länge man sköter håret bra, har i värmeskydd och ger det massor med fukt, är det inte så farligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0