tips - grymma inpackningar



En viktig sak att göra för att få fint och friskt hår är att ha i en hårinpackning en gång i veckan. Här är mina favoriter! Den första kommer från Aussie och kostar ca 125 kr på Åhléns och Kicks. Den luktar underbart och reparerar och stärker håret.

Den andra, från Schwarzkopf, är mer återfuktande och jag som har lockigt, tjockt hår behöver mycket fukt. Den innehåller shea-smör som är helt fantastiskt för torrt hår! Även denna luktar gott och gör håret lent och mjukt på bara några minuter. Den kostar runt 60-80 kr och finns lite överallt, på H&M och i mataffärer bland annat.

Jag tycker det är bra att ha en inpackning som gör håret starkt och friskt, och en som återfuktar och gör håret mjukt. Jag brukar skifta varje vecka. Har ni slitet och torrt hår rekommenderar jag er verkligen att testa dessa två inpackningarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0